Ψευδαισθηση

Published Μαρτίου 21, 2017 by yvris

Εγραψα καποτε. Copyrighted material.

Στο μπαρ τα πινω αυτο το βραδυ
Ριχνεις ματιες προς τη μερια μου
Μη με κοιτας σαν το κουταβι
Παρε ποτο κι ελα κοντα μου

Καπνος τσιγαρου, γουλια και ζαλη
Δε θελω αποψε να μαι μονη
τα χειλη μου ζητα στο σκοταδι
η μουσικη σαν δυναμωνει

Θελω αποψε να περασω το βραδυ μου με καποιον.
Θες αυτος ο καποιος να ‘σαι συ;

Ανεβασε με στη μηχανη σου
κι ελα μαζι να απογειωθουμε
Να χανομαι στη μουσικη σου
μεχρι που να ξημερωθουμε

Νιωσ’ το κορμι μου με το κορμι σου
Σ’ενα κορμι να ενωθουμε
Τη φλογα σβησε, κι υστερα αφησου
ετσι αγκαλια να κοιμηθουμε

Θελω αποψε να περασω το βραδυ μου με καποιον.
Θες αυτος ο καποιος να ‘σαι συ;

Και το πρωι σαν ξημερωνει
Ο ηλιος πεφτει στα μαλλια σου
Διπλωνω το μονο σεντονι
Δε θυμαμαι τ’ονομα σου

Θελεις καφε; πριν σε ρωτησω
εχεις δουλεια μου λες, λυπασαι
και σαν την πορτα κλεισεις πισω
ουτε αναμνηση δε θα σαι

Θελω αποψε να περασω το βραδυ μου με καποιον.
Θες αυτος ο καποιος να ‘σαι συ;
Αφου ερωτας σου λεω δεν υπαρχει
δωσ’μου το ψεμα μεχρι να ρθει το πρωι.

One comment on “Ψευδαισθηση

  • Σχολιάστε

