Αρωματα

Published 20 by yvris

Τον τελευταιο καιρο που η ζωη μου ειναι εντελως ανω κατω, προσπαθω να το εξισορροπησω τακτοποιωντας πολυ το δωματιο μου. Οχι σε επιπεδο μανιας, βεβαια, οπως η Μονικα απο τα φιλαρακια. Νορμαλ πραγματα, μη φανταστειτε οτι ηταν και ιδιαιτερως τακτοποιημενο ποτε, αρα εεεχει πραμα να γινει.

Τις προαλλες, ας πουμε, τακτοποιησα καποια ρουχα στη ντουλαπα (ελειπαν κρεμαστρες) και το συρταρι με τα εσωρουχα: τα χωρισα σε σουτιεν, κορμακια, μποξερακια, καθημερινα βρακια, περιοδοβρακα, τσουλε και μαγιο. Μια χαρα εχει λειτουργησει ως τωρα και δεν εχουν ανακατευτει, πριν ηταν κολαση οταν πχ νομιζα οτι ειχα βρακι για το ραντεβου και ανακαλυπτα οτι αυτο που ειχα νομισει για το μαυρο κομψο σλιπακι μου ηταν τελικα η βρακα της γιαγιας. Πριν καμια βδομαδα παλι τακτοποιησα το ραφι με τα κομικς μου (αυξανονται και πληθυνονται, τα χρυσα μου! Και τωρα που θα ζητησω για δωρο τα phd comics θα γινουν ακομα πιο πολλα!), και τωρα που ειναι ωραια τακτοποιημενα και ευκολα προσβασιμα, οταν κουραζομαι απο το γραψιμο γυριζω και κοιταω το ραφι και χαιρομαι. Πριν 2 βδομαδες τακτοποιησα τα περιεχομενα της τσαντας μου σε τσαντακια και κασετινες, και τωρα τα βρισκω πολυ πιο ευκολα!

Πριν λιγο, λοιπον, σε διαλειμμα απο το γραψιμο, τακτοποιησα λιγο το ραφι με τα καλλυντικα και αρωματα.

Τωρα τελευταια (εδω και 4 χρονια περιπου), δεν αγοραζω πια αρωματα διοτι δε θελω να στηριζω τις εταιρειες των καλλυντικων που ρυπαινουν το περιβαλλον, κανουν πειραματα σε ζωα και μας κανουν να αισθανομαστε ασχημα με τον εαυτο μας οπως ειμαστε πραγματικα. Μη νομισετε οτι εκανα και κατι, ομως, διοτι σε αυτο το διαστημα μου πηρε δωρο ενα αρωμα η μαμα μου κι αλλο ενα η «πεθερα» μου, οποτε και παλι ειχα. Αλλα κυριως φτιαχνω μονη μου απο αιθερια ελαια ή παιρνω απο κοπελιτσες που τα φτιαχνουν μονες τους στο ιδιο στυλ. Εχω καταληξει στο ποιες μυρωδιες με τρελαινουν: ειναι οι γλυκιες και φαγωσιμες (βανιλια, κανελα, μελι, μαστιχα, καρυδα, πικραμυγδαλο) και οι λουλουδατες (γιασεμι, γαρδενια, ανθη νεραντζιας και ενα αλλο που μυριζει σα φρεσκοκουρεμενο γκαζον), και παιζω με συνδυασμους.

Ομως το ραφι αυτο εχει μια μακρια προϊστορια. Να εξηγησω: Οταν μου τελειωνε μια κολωνια, επειδη μου αρεσε πολυ, κραταγα λιγο μεσα σε περιπτωση που θελησω να την ξαναχρησιμοποιησω και ξεκιναγα την αλλη. Εννοειται οτι για να μην τελειωσει δεν τη χρησιμοποιουσα ποτε. Στη συνεχεια λυπομουν να πεταω τα μπουκαλακια, διοτι πολλα απο αυτα ηταν και πραγματικα εργα τεχνης! Μου φαινοταν προσβολη στο δημιουργο να πεταξω ενα τοσο ομορφο μπουκαλι στα σκουπιδια.

Κι ετσι αυτη τη στιγμη εχω ενα ραφι που εχει δυο μισογεματα μπουκαλακια κολωνια (της μαμας και της πεθερας), 3-4 αρωματικα λαδια που χρησιμοποιω τωρα, και μια παραταξη απο μπουκαλακια-αναμνησεις…

Ειναι απιστευτο ρε πουστη μου το ΠΟΣΟ μπορει να σε μεταφερει σε μια αλλη εποχη μια απλη μυρωδια. Να αισθανεσαι σα να εισαι εκει, ή μαλλον οπως αισθανοσουν τοτε.

Τι βρηκα στο ραφι μου..;

Adidas women sport και Tommy Hilfiger Freedom. Γυμνασιο. Τοτε μου αρεσαν οι σπορτιφ κολωνιες, συμμετειχα σε ομαδα στιβου και φορουσα παρα πολυ και την Polo Sport του πατερα μου (για καποιο λογο το εβρισκα πολυ κουλ να φοραω αντρικη κολωνια). Σε καποια φαση βρηκα την Adidas η οποια μου μυρισε ακριβως σαν να ηταν η γυναικεια εκδοχη της Polo Sport και την πηρα. Οταν τελειωσε αντικατασταθηκε με την Freedom, που ειναι απο αυτες που θυμιζουν λιγο γκαζον. Θα γελασετε τωρα με αυτο, αλλα αυτες τις κολωνιες τις φοραγα τις μερες που στο σχολειο ειχαμε γυμναστικη, γιατι νομιζα οτι ειχαν φτιαχτει για αθλητες. Τις αλλες μερες φορουσα τις αμεσως απο κατω.

Body shop Oceanic, Heartfelt και Vanilla. Παλι γυμνασιο. Σε καποια φαση στην α” ή β” γυμνασιου, μου ειχε φερει η νονα μου για δωρο ενα μικρο νεσεσερακι γεμισμενο με πραγματα απο το Body shop, το οποιο κανει θραυση στις ηλικιες εκεινες. Νομιζω εκει ηταν που αρχισα να ασχολουμαι με το οτι ημουν γυναικα και με την κολλητη μου ειχαμε πωρωθει να ψωνιζουμε απο κει! Τοτε η body shop ειχε λανσαρει τρια νεα αρωματα, το Oceanic, το Leap και το Heartfelt. Εγω ειχα παρει το Oceanic που με ταξιδευε και το λουλουδατο και ρομαντικο Heartfelt, η κολλητη μου προτιμησε το Leap. Δε μου αρεσε καθολου αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Η βανιλια παραμενει σταθερη αξια απο τοτε μεχρι σημερα, αν και ακομα δεν εχω βρει το αρωμα βανιλιας που θα με συναρπασει. Βεβαια σε καποια φαση καπου εκει ειχα παρει μεχρι και το λικερ Amaretto του πατερα μου και το χρησιμοποιουσα σαν κολωνια, αφου δεν μπορουσα να το πιω! Τεσπα. Θυμαμαι να ανεβαινω προς το σταθμο μια μερα, δευτερα γυμνασιου ή τριτη, με το μαλλι λουσμενο με σαμπουαν Rosemary απο το body shop, με κολωνια Heartfelt, μπλουζακι tie die και τιγκα αυτοπεποιθηση. Ενας εργατης που δουλευε στο δρομο (τωρα δεη, ευδαπ, ιδεα δεν εχω, απο αυτους που σκαβουν), σταματαει τη δουλεια του και καρφωνεται να με κοιταζει. Καθως περναγα διπλα του ακουω να μου λεει «Οταν μεγαλωσεις θα γινεις η πιο ομορφη κοπελα στο Μαρουσι!». Παραμενει το πιο ομορφο «καμακι» που μου εχουν κανει μεχρι σημερα.

CK One. Δευτερα προς τριτη γυμνασιου. Καλοκαιρι, Γαλλια. Με την κολλητη μου. Ειχαμε τετοια ταυτιση τοτε, που οταν η μια αγοραζε κατι νιωθαμε οτι ηταν και για τις δυο. Πχ «τι ωραιο μπλουζακι» «οντως, γαματο! θα το παρω κι εγω» «εγω ομως εχω ηδη παρει πολλα, να παρω κι αλλο; Ε δεν πειραζει, αφου θα το παρεις εσυ, το ιδιο ειναι!». Και οντως, αφου τα μοιραζομασταν ολα τοτε, μπλουζακια, αρωματα, καλλυντικα, δηλ αν ηθελε το ασπρο μπουστακι μου ή αν ηθελα εγω τη μωβ σκια της, ειτε θα τα φερναμε η μια στην αλλη στο σχολειο, ειτε θα τα φερναμε μαζι το Σαββατο που θα βρισκομασταν. Ωραιες εποχες τοτε.. ρε γαμωτο, δες τι μπορει να σου θυμισει ενα αρωμα, δηλαδη!! Τελος παντων, σε μια απο αυτες τις φασεις στη Γαλλια εγω δεν ειχα λεφτα, και μια και «δεν πειραζει, αφου θα το παρεις εσυ το ιδιο ειναι», το πηρε αυτη. Το μοιραζομασταν σε ολη τη διαρκεια των διακοπων στη Γαλλια και γουσταραμε και πολυ που ειχαμε αγορασει αρωμα που α) απευθυνοταν σε μεγαλους, αρα ημασταν κι εμεις πια γυναικες και β) ηταν γιουνισεξ, αρα ημασταν και πολυ αγοροκοριτσα. Οταν γυρισαμε στην Αθηνα το πηρε αυτη σπιτι της, φυσικα, αφου το ειχε πληρωσει η κοπελα! Αλλα αρεσε πολυ στη μαμα μου κι ετσι αγορασε ενα να το εχουμε και οι δυο. Το μπουκαλακι που εχω εγω τωρα στο ραφι πρεπει να ειναι το δευτερο που αγοραστηκε απο τη μαμα μου.

Body shop, of a woman. Τριτη γυμνασιου, Αμερικη. Θυμαμαι οτι ειχα αγορασει για τον αδερφο μου το of a man και του το ειχα δωσει για να γινει ακαταμαχητος με τα κοριτσια οταν θα ερχοταν στο γυμνασιο, γιατι νομιζα οτι σιγουρα θα πεφτανε με τις μυρωδιες. Εγω σιγουρα ειχα μεγαλο θεμα με τις μυρωδιες απο τοτε, εδω ειχα κολλησει λογω της κολωνιας που φορουσε (καποια axe η str8) με αυτον που κοροιδευε ολη η ταξη. Με επιαναν εφηβικες ορμες και κατακαυλωνα μεσα στο μαθημα, μετα γυρνουσα σπιτι και φαντασιωνομουν οτι γινοταν κατι μεταξυ μας. Αυτος γουσταρε και μου την επεφτε ανοιχτα, και ειχε γινει καπως σαν αστειο της ταξης με τις καμενες ατακες που μου πεταγε, αλλα δεν εγινε ποτε τιποτα παραπανω και δεν εμαθε κανεις ποτε οτι τον φαντασιωνομουν, γιατι αλλωστε περα απο το σεξουαλικο δε γουσταρα και τιποτα αλλο σ’αυτον. Αλλα σε εκεινη την ηλικια δεν καναμε ακομα σεξ. Βεβαια οπως βλεπετε δεν εγραψα και πολλα για το ιδιο το αρωμα τελικα, και οντως δε μου ειχε κατσει και πολυ καλα απ’ο,τι φαινεται, το μπουκαλακι ειναι ακομα μισογεματο.

Clinique – Happy. Τριτη γυμνασιου προς πρωτη λυκειου. Μα τι ΚΟΛΛΗΜΑ που ειχα φαει με εκεινο το αρωμα! Το ειχα μυρισει τυχαια απο ενα δειγμα ενος περιοδικου και ενιωσα καπως οτι αυτο το αρωμα ειμαι εγω. Οτι εχει φτιαχτει μονο για μενα, τελος. Δεν μπορουσα να ησυχασω αν δεν το αποκτησω, και οταν το πηρα καθομουν και το μυριζα και ενιωθα πραγματικα happy. Αναρωτιεμαι τι σκατα βαζαν μεσα και αν ειχε και σε αλλους το ιδιο εφε. Περιεργως, πλεον δε μου αρεσει καθολου! το μυριζω και το βρισκω πολυ βαρυ. Αλλα ειναι μυρωδια αναποσπαστη απο τις απογευματινες προπονησεις, το μυριζω και βρισκομαι στο γηπεδο, βλεπω γυρω μου το γκαζον και το ταρταν, ειναι καλοκαιρι κι εγω διπλα στο σκαμμα κανω κοιλιακους. Ειχα και την ελπιδα οτι ισως και να ξαναεριχνα το Χαρη με αυτο.. Ο Χαρης δεν πρεπει να φορουσε κολωνιες ακομα, αλλα το φιλι του μυριζε μανταρινι· το πιο γλυκο και μυρωδατο φιλι που μου εχουν δωσει. Απο τοτε αρχισα να τρωω μανταρινια. Μου θυμιζουν γλυκα νοεμβριατικα φιλια γεματα ερωτα και αθωοτητα.

Σταματαω εδω για σημερα γιατι πρεπει να γραψω κι εχω αρχισει και νυσταζω, αλλα θα συνεχισω με το αλλο μισο συντομα. για τωρα, ενα πανεμορφο και γλυκο τραγουδακι που μου εχει κολλησει και το σιγοτραγουδαω απο μεσα μου.

Σχολιάστε

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

